2007. április 26., csütörtök

Mit ne kérdezzünk az ágyban?

1.Benn van ?
2.Ennyi ?
3.Mondd, te viccelsz? -(cseng a telefon)
4.Halló? Semmi különös, és nálad?
5.Én azt hittem, ez a másik lyukba való...
6.Befejeznéd? Értekezletem lesz...
7.Siess, kezdődik a meccs. -hrrrrrrrrrrr...
8.Tudod, egyes pókfajták nôstényei mit csinálnak közösülés után?
9.Mit mondtal, hogy is hivnak?
10.Másodszor? Az első alatt is majdnem elaludtam! -Mi?
11.Persze, hogy én is szeretlek, de most hagyj koncentrálni...
12.Ó, drága Gabikám... illetve Kati, a francba...
13.Hirtelen megfájdult a fejem.
14.Hogyhogy mind a kettônknek fütyije van?
15.Már hogy jöhetnel felülre, olyan kövér vagy, hogy megfulladnék!
16.Megkérdezhetem, miért vérzel?
17.Megmutassam, milyen, ha kiveszem az üvegszemem?
18.Azt akartad volna, hogy hasznaljak óvszert?
19.Kifogyott az óvszer, jó lesz egy zokni?

Nincsenek megjegyzések: