2009. április 25., szombat

:c)

Tegnap megkérték a kezem, szóval már hivatalosan is menyasszony vagyok!
El sem tudom mondani, hogy most mennyire boldog vagyok...

Veled akarok reggel kelni.
A mosolyodra felébredni.
Kezed érintését megérezni.
Örökké együtt lenni.

Hordozlak magamban.
Szívemben élsz.
Lelked lelkemmel szívet cserél.


A nőhöz:
Nehéz most beszélnem, hisz izgatott vagyok,
De a lényeget illetően, kétséget nem hagyok.
S bár most izgulok kicsit, de kérdezni nem félek,
Hisz úgy lesz teljes életem, ha majd veled élek.
Édesapád előtt, most válaszolj hát nekem,
Hozzám jössz e feleségül, s élnél e velem ? / Itt a nő nem árt, ha igent mond./

Aztán az apjához:
Boldogság volt hallanom az imént a választ,
Amit én most teszek, az már nem is fáraszt.
Ha az ember a kérdésre az IGEN választ kapja,
Fontos még, hogy mindehhez mit szól az apja.
Ezért hát kérdezem, most tisztelettel tőle,
Adja e rá áldását, hogy én legyek a vője ?

Nincsenek megjegyzések: