2009. szeptember 2., szerda

...

A héten délutános vagyok.Mivel semmi kaja nem volt,így tegnap felkeltem korán s nekiálltam főzni,meg a boltba is leszaladtam tojásért.Egy jó nagy adag töklecsót csináltam.Hét tojást simán rá is ütöttem.Nagyon finom lett.Gondoltam milyen jó lesz majd meló után enni belőle.De csak gondoltam!Ugyanis mindketten hazaértünk párommal este 11 óra után,megmelegítettük,s nekiláttunk enni...Mivel az ember lánya-fia egy 8 órás fizikai munka után eléggé elfárad s megéhez,szinte csak eszik s nem is érzi az ízeket...Ez utóbbi volt a gond.Már a fél tányérral betoltuk,mire észrevettük,hogy itt valami nem okés.Rájöttünk,hogy megsavanyodott az egész...Ugyanis senkinek a családban,de még anyósomnak sem volt annyi esze,hogy abban a dög melegben fogom aztán beteszem a hűtőbe az ételt (főleg,hogy tojás is van benne),nehogy megromoljon...Egész nap ott volt hagyva a gázon...Így főzzön az ember!S ha valamilyen húst csinálok,majd azt is kidobjuk?!Klassz lesz ma ilyen hasfájósan dolgozni menni...

Nincsenek megjegyzések: