2009. december 8., kedd

Auchan


Na, hát többet a székesfehérvári Auchanba sem megyek vásárolni (de semmit sem). Korán felkeltünk, majd beautóztunk párommal. A cél telefon vásárlás volt részletre. Egyből irány a telefonokhoz, felkap, eladóhoz odavisz, majd közlöm, hogy részletre szeretném megvenni. Mire az eladó: Rendeben, fáradjak a kollégáihoz elintézni a papírokat. Látom senki nincs előttünk (legalább gyorsan végzünk - gondoltam). Elővettem az összes okmányt, iratot, papírt ami kellett...elmondták a lehetőségeket, majd a végén megkérdezték van-e Auchan kártyám. Mire én: nincs. Erre egyből rávágták, hogy igénylek e? Mire én: nem (minek Auchanos hitelkártya, eddig is kézpénzel fizettem ha vásároltam ott). Közölték, hogy kb. 20 percet várni kell mire a bank elbírálja, addig nézelődjünk. Nézelődtünk. Aztán vártunk, vártunk s vártunk..... És végre ránk került a sor.... S másfélórás ott létünk után végre közölték, hogy nagyon sajnálják, de nem adnak részletfizetésre lehetőséget.... Itt eléggé felment a pumpa.... Nem hiszem, hogy azzal lett volna gondjuk, hogy párommal együtt az össz bevételünkből - ami 200 felett van - nem tudunk havi 5000 forintot fizetni (s mielőtt bárki elkezdené, az enyém lett volna a telefon, s az én fizumból nem tudom egyben megvenni az egyéb kiadások mellett, ezért szerettem volna részletre). A magyarázat nagyon egyszerű: ha nincs Auchan hitelkártya, akkor nincs részletfizetés sem! Ezek után az Auchan is, meg a Cetelem bank is tehet egy szívességet! A telefont meg megveszem máshol.... mint ahogy a jövőben majd a többi műszaki cikket is. Auchan - soha többet (főleg, hogy már máskor is volt panaszom rájuk)!

Nincsenek megjegyzések: